Velkommen

Når I har takket ja til en plads i Børnehuset Junglen, bedes I ringe til os, så vi kan aftale opstarten. Har I endnu ikke været på besøg, finder vi en dag der passer jer.

I bedes ringe til Line på tlf.: 72 59 66 44.

Forberedelse til første dag

Som forberedelse til første dag, er det vigtigt at I har gjort jer nogle tanker om hvad I forventer af os, så vi fra start indleder et åbent og trygt samarbejde omkring jeres barn.

Vi vil desuden tage udgangspunkt i spørgsmål der vedrører jer og jeres dagligdag. Måske er der ekstra behov at tage hensyn til, om jeres barn har nogle former for allergier, særlige familieomstændigheder at tage højde for, hvad jeres barn særligt holder af, mm.

Vi står til jeres rådighed

Vi ved at opstarten kan være en følsom tid, både for barnet og jer forældre. Dette forsøger vi at imødekomme ved at stå til jeres rådighed. I må endelig ikke holde jer tilbage med spørgsmål eller hvis I på anden måde føler jer usikre.

Vi forsøger at skabe de bedste forudsætninger for en tryg og omsorgsfuld opstart for alle parter.