Når du afleverer dit barn

I Børnehuset Junglen bestræber vi os på at skabe en varm og tryg overgang fra hjem til institution hver dag.

Kort og kærlig aflevering

Vi tror på, at en kort og kærlig aflevering er vejen til en god start på dagen. Vi opfordrer jer forældre til at være tydelige, når I siger på gensyn uden for lange afskedsritualer. En kort, men positivt aflevering er med til at skabe tydelighed og give jeres børn en god start på dagen.

Udvise tryghed

Vi værdsætter, når I forældre udviser tryghed ved at aflevere deres barn. Børnene spejler sig i forældrenes følelser, og når mor eller far udstråler tryghed, overføres det til jeres barn. Følelser smitter, og vi ønsker, at morgenafleveringen præges af glæde og tillid.

Personalet som støtte

Vi står klar til at tage imod jeres barn hver morgen. Vi forstår, at afleveringsøjeblikket kan være følelsesladet, og vi gør vores bedste for at støtte og skabe tryghed for både børn og forældre.